sohbet chat by SaLvAdOr

Pages

11 Şubat 2011 Cuma

hırsızlar şehri izle hırsızlar şehri full film izle

hırsızlar şehri izle hırsızlar şehri full film izle

Yönetmen Ben Affleck Boston’da birbirine bağlı hayatların hikayelerini güzelce işleyerek, bilindik amerikan aksiyon sahneleri eşliğinde kaliteli bir banka soygunu filmine imzasını atıyor. Can Dostum filmini bilirsiniz efsanevi film Ben Affleck’in yönetmenliğinin zirveye çıktığı filmdir. Ben Can Dostum’da ki havayı hırsızlar şehri filmini full izleyince hırsızlar şehrinde de bu havayı gördüm.

Hem yönetmen hem başrol oyuncusu herkesin harcı değildir. Doug MacRay(Ben Affleck) aileden gelen bir hastalığı vardır… BANKA SOYGUNU… Bu geleneği sürdürmektedir oysaki karşısına banka müdüresi Krista(Blake Lively) çıkana kadar.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger